Wysyłka

Wszystkie zamówienia realizowane przez nasz Sklep wysyłamy firmą kurierską DB Schenker lub DHL.

Każda przesyłka wysyłana z naszego magazynu jest sprawdzana i pakowana przez 2 osoby wzajemnie się kontrolujące, sprawdzamy czy towar nie jest uszkodzony i czy nie posiada wad fabrycznych. Dopiero po takiej kontroli paczka jest pakowana. Każda przesyłka jest ubezpieczona i przewożona na warunkach szczególnych „Uwaga szkło”.

Koszty wysyłki:

Zamówienia na kwotę powyżej 700 zł są wysyłane bezpłatnie.

Gdy wartość zamówienia jest niższa niż 700 zł koszty transportu przy płatności Przelewem (przelew bankowy, przelewy24.pl, transferu.pl) wynoszą 18,00 zł brutto.

Wyjątek mogą stanowić niektóre produkty, których łączna waga może przekroczyć kilkadziesiąt kilogramów (np. słupki odgradzające) lub też zamówione produkty muszą zostać wysłane na palecie. Koszt wtedy wysyłki naliczany jest indywidualnie.

Wysyłka oraz Dostawa

Zdecydowana większość zamówień jest przygotowywana do wysłania w ciągu 24h, jednak ze względu na unikalność oferowanych produktów część z nich wymaga czasu na sprowadzenie, co może opóźnić wysyłkę. Czas realizacji zamówień: maksymalnie do 14 dni.  Towary "na zamówienie" będą dostarczone w terminach uzgodnionych między stronami.

W dniu wysłania Twojego zamówienia otrzymasz emaila z potwierdzeniem wysłania zamówienia oraz numerem listu przewozowego i nazwą firmy kurierskiej. Status Swojej przesyłki możesz sprawdzić na stronie  firmy kurierskiej - wystarczy wpisać numer listu przewozowego.

Kurier dostarcza przesyłki w terminie od 1 do 2 dni roboczych od nadania. W przypadku wysyłek międzynarodowych okres ten wydłuża się do 3-4 dni roboczych. Paczki są dostarczane w godzinach od 8 do 16. Jeżeli w tych godzinach Państwo pracują paczka może być wysłana do miejsca pracy. W tym celu należy wpisać inny adres dostawy w formularzu zamówienia.

Sprawdzenie przesyłki - paczkę powinieneś otworzyć w obecności kuriera i sprawdzić zgodność zamówienia i fakt czy żaden z zamówionych produktów nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. W przypadku kiedy którykolwiek element jest uszkodzony bezwzględnie spisz z kurierem „Protokół szkodowy” na którym wyszczególniony zostanie towar uszkodzony. Oryginał protokołu prześlij do naszej firmy (emailem, skanem, pocztą), po otrzymaniu protokołu w ciągu 5 dni roboczych wyślemy na nasz koszt te elementy, które zostały uszkodzone.

Jeżeli nie masz możliwości sprawdzenia paczki w obecności kuriera, ewentualną szkodę możesz zgłosić w ciągu 5 dni liczonych od dnia odebrania paczki. Wystarczy zadzwonić do firmy kurierskiej podając numer listu przewozowego i zgłosić szkodę, kurier przyjedzie do Ciebie i spisze protokół szkody.